Egy tortabolond naplója

A szürke hétköznapokból a színes tortákba menekülök. Egyesek szerint nem is csinálom rosszul... Gondoltam miért ne?

Friss topikok

Címkék

Archívum

Torta(túra) sokadszor

2013.03.10. 05:28 | SweetQueen | Szólj hozzá!

Lothar Seiwert mondta egyszer: Egy szép napon állati öregnek fogsz kinézni, ha állat módjára dolgozol. Nos én legalább két öreg állatnak néztem ki, mire befejeztem a nyilvánvalóan felelőtlen, és meggondolatlan projektemet, azon a szép júliusi napon...

hDDD9A0B9.gifElszánt voltam és merész, sőt talán túlzottan magabiztos is, mint csivava az úthenger ellen. Szinte elkerülhetetlen volt a bukás...

Az ember nem választhatja meg, milyen családba születik, ám hogy melyik a legszórakoztatóbb módszer, amellyel az uralma alá hajthatja őket, azt igen. Ez a módszer pedig esetemben az ajándékozás fedőnév volt. (Most utasíts vissza egy ajándékot, amin gyermeked, a véred oly sokat dolgozott! Tessék! Utasítsd el! Hát van te neked lelkivilágod??? hatteressm__2_.gif

Naugye! Szóval durván amatőr módon, de csupa szív szeretettel elkészítettem életem első komoly vállalkozását. Mérsékelt sikerrel, de még így is túlértékelve fogadták drágáim, és nem vetették a szememre, hogy a krémet jobban átgondolhattam volna... de végülis nem szégyenkezem.

Fotó-0060.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egytortabolondnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr955125524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása